אוסף שירים מחוץ לעיר ובתוך החדר.
האוסף להורדה כאן, או דרך התמונה למטה (79 דקות, 120 mb)
האוסף שכאן זכה להכנה איטית במיוחד , הדרגתית , מרובת שבועות. זאת בשל אופיו המסוים, מספר הקטעים הרב (אם כי רובם קצרים) שלקח לי זמן ותעיה להחליט על הסדר הפנימי שלהם לאחר עצם ההחלטה שהם יהיו כאן. לשני קטעים אף המתנתי בסבלנות מודעת והם כאן (כמעט) עם צאתם.
לגבי עניין ה"ערבות" והקטעים הרבים המחברים אשאיר זאת כחידה פתוחה שלא חייבת פתרון, בסופו של עניין מה שמשנה אם המאזין האלמוני ופלונית המקשיבה יאהבו , יתחברו למה מזה, או לא.
1. ערבוֹת 1
2. טליה אליאב – בהרים. 2011
3. ערבוֹת 2
4. I 2004 , Mario Salvucci, Mario Pierro – Nebbia
5. I 2003 , Lhasa de Sela – Para El Fin Del Mundo O El Ano Nuevo
6. ערבוֹת 3
7. I 19?? , Erik Satie – Maniere de Meme
8. העבד – הדם הצהוב , 2011
9. ערבוֹת 4
10. I 1998 , Bonnie Prince Billy – Black
11. שני פלג – קו חמש לעננים , 2010
12. ערבוֹת 5
13. I 2002 , Mario Salvucci – Sad Hotel (Baretto)I
14. ערבוֹת 6
15. I 1983 , Christian Oller & Jean-Pierre Yvert – Sous ta Fenetre
16. יואב שושני – כיכר וושינגטון , 2010
17. יובל סער – געגועים , 2009
18. ערבוֹת 7
19. I 1994 , Janet Feder – Oh Cowboy
20. נילי פינק – יוסי ילד שלי מוצלח , 2011
21. ערבוֹת 8
22. שירלי קונס – הבית , 2010
23. I 1993 , Eminent Theatre Musicians – Faraway
24. I 2004 , Mario Salvucci, Mario Pierro – Nebbia (Reprise)I
25. ערבוֹת 9
26. I 1992 , Tom Varlaine – Depot (1951)I
27. I 1980 , Magazine – Parade
I 2010 , Victor Herraro Band & Josephine Foster – Anda Jaleo .28
29. ערבוֹת 10
תגים: Badlands, Bonnie prince billy, Christian oller & jean-pierre yvert, Eminent theatre musicians, Erik satie, Janet feder, Josephine foster, Lhasa de sela, Magazine, mario salvucci, Tom varlaine, Victor herraro band, העבד, טליה אליאב, יואב שושני, יובל סער, נילי פינק, שירלי קונס, שני פלג
7 במאי 2011 ב- 17:32 |
הדחליל בתמונה נוסף במחשב או היה in situ?
7 במאי 2011 ב- 18:29 |
נוסף במחשב . בתמונה הגדולה יותר (בקובץ ההורדה) רואים שהוא קצת "שקוף" בזרועות ובמוט : ) . נוכח נפקד.
9 במאי 2011 ב- 14:47 |
מי הפסנתרן שמנגן סאטי?
9 במאי 2011 ב- 21:26 |
איני יודע מי הפסנתרן/ית. זה קטע שהתערפל לכיווני בדרך פיתולים. הביצוע בכל מקרה הוא משנת 1972 או מוקדם יותר. קטע 21 באוסף הוא גם וריאציה קצרה על הקטע של סאטי (21\3=7) (ותודה . . )
9 במאי 2011 ב- 21:55 |
אני חושד שזה לא באמת קטע של סאטי, משתי סיבות
1. השם – הדרך (או המניירה) של המם. "מם" כמונח נפוץ בתרבות המודרנית, נטבע בערך יובל אחרי מותו של סאטי. ונשמע שזה באמת קטע וריאציות על מניירות של סאטי.
2. המוזיקה – מזכירה מאד קטעים מפורסמים של סאטי, חוץ מכמה אקורדים דיסוננטיים לא אופייניים לו.
וכל זה תחת ההסתייגות שאני לא מומחה גדול לסאטי
נהנתי מהרצף.
9 במאי 2011 ב- 22:33 |
יפה מאד. אני מניח שזה נכון, כי באת מהתבוננות רחבה יותר, מוזיקלית ותרבותית. ואולי בגלל הדיסוננס הזה שקצת "עיקם" את סאטי (שאין אני מומחה בו כלל, אך יש לי מספר דיסקים מיצירותיו) , בחרתי גם בו לכאן.